Marketing terv
1: Pályázatok írása a támogatások érdekében, hitelek felvétele.
2:Cél piac: A vendéglátó iparban a kávézók piaca sokrétű.Ezen piacon számos versenytárs megjelenik így nehéz kitűnni a sorból.Sokan ott rontják el, hogy nem marketingelik magukat jól így nem jut el a vállalkozás híre a célközönséghez.A marketing szempontjából fontos megnézni hogy ki a cél közönség illetve hogyan lehet hozzájuk eljuttatni a vállalkozás létezését. A Fruzsi's cafénak nincsen irányított célközönsége, minden korosztályhoz szól.
3: Tömegkommunikáció: A kávézó megtalálható webes felületeken mint például rendelkezik Facebook oldallal, Instagram oldallal illetve weboldallal.
4: A termék és szolgáltatás: A Fruzsi's café kávé különlegességeket készít különböző pörkölésű kávé babokból.A kávézó hangulatosan van berendezve nagy fotelekkel hogy minden vendég kényelmesen megihassa a kávéját.A helyiségben internet kapcsolat is elérhető hogy, diákok kényelmes körülmények között tudjanak tanulni.
5: Kalkulációk: A termékek beszerezési árát 100%-al emelnénk meg az értékesítéskor plusz 10%-t számolnánk a szolgáltatásért, így 1 éven belül a vállalkozás profitálni tud.